[TehPUG] تعویق جلسه سه‌شنبه و کارگاه پنج‌شنبه

Sajjad Golchin sajjad.golchin at gmail.com
Tue Jul 1 05:41:47 CEST 2014

نظر منم همینه و نیاز نیست حتما یه گرافیک کار باشه که تحصیلات آکادمیک مرتبط
با گرافیک داشته باشه
من خودم میشناسم و کارهایی از گرافیک کارهای حرفه ایی دیدم که زیاد با فضای وب
در ارتباط نداشته و به لحاظ گرافیکی زیبا بود
من خودم در شرکتی که هستم تو بحث UI , UX کار میکنم و تو این مورد حدود 9 ماه
وارد شدم بماند که قبل این برنامه نویسی رو به صورت حرفه ایی یاد گرفتم و دارم
ادامه میدم
اما چیزی که میخوام بگم اینه که UI و UX  روح نرم افزاره و جدیدا اگه توجه
کرده باشید شرکتهای بزرگی مثل گوگل و اپل و مایکروسافت و بلک بری خیلی به ابن
موضوع بیشتر از قبل توجه دارند