[TehPUG] کارگاه پنچ‌شنبه ۱۱ اردیبهشت پاگ تهران

Keyvan Hedayati k1.hedayati93 at gmail.com
Wed Apr 23 21:30:44 CEST 2014

با سلام
با توجه به نظرسنجی‌ها و تصمیماتی که گرفته شد قرار شد از این به بعد یک هفته
قبل از لاگ بحث و ارائه داشته باشیم و هفته بعدی کارگاه.

برای اولین جلسه کارگاه هم که ۱۱ اردیبهشت قراره برگزار بشه تصمیم داریم یه
اینترفیس برای یه ابزار تحت وب بسازیم(که البته هنوز تصمیم دقیق در این مورد
گرفته نشده) و از فریم‌ورک django برای اینکار استفاده کنیم.

و به علت اینکه خیلی از دوستان آشنایی زیادی با پایتون ندارن تصمیم گرفتیم که
چند جلسه اول به مقدمات جنگو به پردازیم تا همه تقریبا در یک سطح قرار بگیرند
و بعد شروع به کار کنیم و البته تنها ۲ ساعت کارگاه کافی نیست و بهتره در طول
هفته هم تمرین و مطالعه داشته باشیم.

در ضمن من از این به بعد هر جلسه‌ای که پاگ برگزار می‌شه با خودم حدود ‎۴۰+‎
گیگابایت ویدیو آموزشی در مورد پایتون دارم(که این حجم به تدریج زیاد میشه) که
دوستان علاقه‌مند می‌تونن با آوردن storage از این اطلاعات استفاده کنند.

*ساعت و مکان:*
پنج‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۱۷ تا ۱۹
سعادت آباد - علامه جنوبی - کوچه سی و ششم شرقی - پلاک ۲۲ - شرکت کاوا
ارتباطات هوشمند
دوستانی هم که با وسایل نقلیه عمومی رفت و آمد میکنند میتونند  BRT های
ترمینال جنوب - پارک وی رو سوار  و ایستگاه پل مدیریت پیاده بشن، از اونجا
پیاده پنج دقیقه پیاده روی داره تا شرکت.
دیدن محل شرکت در نقشه گوگل: http://goo.gl/maps/M18qe
با تشکر از آقای نوروزی جهت مهیا کردن شرکت برای جلسات

--
Live long and prosper, Keyvan Hedayati