[TasPython] Συμμετοχή στη FOSSCOMM

Apostolos Bessas mpessas at gmail.com
Thu Mar 31 14:17:52 CEST 2011

Ανάλογα τη συμμετοχή. Βασικά με το Γιάννη (Καλαντζή) σκεφτόμασταν να
κάνουμε (κάποιες από) τις ασκήσεις από το Learn Python the Hard Way
(freely available). Αυτό δεν απαιτεί κάτι ιδιαίτερο από "εμάς" πέρα
από κάποιες βασικές γνώσεις Python, για να αντιμετωπίζονται προβλήματα
εκεί, τις οποίες νομίζω όλοι έχουμε. Αν πούμε 1 "επιτηρητής" για κάθε
4 συμμετέχοντες, θα προκύψουν τα νούμερα.
Το μόνο που χρειάζεται είναι ένα commitment για 2-3 ώρες (υποθέτω) και υπομονή.
Θα στείλει email ο Γιάννης αργότερα με λεπτομέρειες.

Αποστόλης