[Python-ro] Pycon Romania - next meeting

claudiu claudiu at ropython.org
Sun May 17 14:23:29 CEST 2015

Salut,

---- On Sun, 17 May 2015 01:14:17 -0700 Sever Banesiu  wrote ----
>Nici eu nu stiu foarte multe. Cred ca cu cat pregatirea ar fi mai transparenta, cu atat ar fi mai bine.

Pregătirea a fost intentionat netransparentă, pentru că ne doream să avem un plan
înainte de a anunța public faptul că urmează să facem un PyCon.

> [...]
>    * data este undeva in noiembrie
>    * site-ul este ropycon.org
>
> Din ce am observat pe la alte conferinte de genu, pentru a putea avea niste
> participanti, trebuie sa ai un program, pentru a avea program, trebuie sa ai
> spekeri, pentru a avea speakeri, trebuie sa ai fixata o data foarte clara.
> Pentru a putea fixa o data clara, trebuie sa ai o sala. Pentru a putea obtine
> o sala, ai nevoie de bani. Pentru a avea bani, ai nevoie de sponsori. Pentru
> a obtine sponsori, trebuie sa ai o mapa si un ONG. Pentru mapa trebuie ceva
> grafica si un plan foarte bine pus la punct.

Corect. La prima noastră discuție (nepublică), a rămas că vom folosi
un concept de workgroups pentru a distribui munca în echipă,
având în vedere că vor fi suficiente lucruri de făcut și nu vrem să ajungem
la burnout sau la micromanagement, în care fiecare se preocupă de ce face celălalt
coleg al lui. În linii mari, ar fi ceva similar cu modul în care este organizat
EuroPython în acest an. Vom putea discuta la următoarea noastră întâlnire
cum plănuim să realizăm treaba asta cu workgrupurile și tot atunci putem anunța
și public acest în lucru, poate găsim voluntari care să ne ajute pe partea aceasta.
Referitor la ONG, este totuși o chestiune ce ține de RoPython, de aceea
nu consider că ar trebui ținute public discuțiile legate de înființarea lui. O vom face
cel mai probabil până în iulie-august, dar depinde foarte mult
și de autoritățile din România. Pentru că ai pus acest lucru la baza tuturor,
vom încerca să terminăm mai repede cu el, însă și un pic de răbdare nu strică.
Între timp, vom încerca să găsim locuri potențiale pentru conferință în
Cluj, cât și să terminăm mapa și să găsim potențiali sponsori.
Vedem mai multe după următoarea discuție.

> Deci cand ne auzim sa punem la punct un plan foarte bun? Sambata viitoare
> (23.05.2015), in jur de ora 16:00?

Sâmbătă noi ne întoarcem din Cluj, deci nu se poate. Putem face ori când suntem
în Cluj (vineri) ori duminică.

> Pana atunci, as pune site-ul conferintei in picioare, dar privat, nu public.

Privat vă rog. Nu deținem (încă) trademarkul pentru PyCon pentru
România, urmând ca cei de la PSF să se pronunțe asupra acestui
lucru (au fost anunțați acum ceva timp, urmează să le dau un ping).