[python-nl] Things you can do with Python..

Reinout van Rees reinout at vanrees.org
Mon Aug 10 09:56:34 CEST 2015

Wichert Akkerman schreef op 15-07-15 om 22:15:
> Als er interesse voor is is het misschien leuk om daar op een PUN een
> keer wat over te vertellen? Met wat mazzel kan ik dan een Nao robot
> meenemen als demo.
Klinkt goed!

Ok, we hebben een eerste spreker. Wie heeft er een ruimte?
Nou weet ik dat Leukeleu in Utrecht sinds een tijdje een leuk en
bruikbaar optrekje hebben aan de Maliebaan...
Eens kijken of deze subtiele hint aankomt :-)

Reinout

--
Reinout van Rees                          http://reinout.vanrees.org/
reinout at vanrees.org                   http://www.nelen-schuurmans.nl/