[python-nl] zoeken binnen file.

Johan Hendriks joh.hendriks at gmail.com
Sat Apr 26 00:03:53 CEST 2014

Ieder bestand is uniek, en bevat maar 1 regel met BoxID="xxx"
In het bestand /root/scripts/boxid vul ik in welke boxid bestanden ik wil.
bijvoorbeeld box id 46 en 163
Dan is het bestand boxid voorzien van deze twee getallen. Nu was mijn
gedachte dat ik deze twee getallen inlees en dan de bestanden doorzoek
op BoxID="46" en BoxID="163"
Als ik deze gevonden heb, dan wil ik ze wegkopieren of heroemen naar een
bestands naam met id.

Maar het hele sorteer process is al een hele kluif voor mijn script
kunsten :(

gr
Johan