[python-nl] Conventies binnen Python

Albert Peschar albert at peschar.net
Wed Apr 2 11:20:58 CEST 2014

Hoi Kees,

De basisregels zijn eigenlijk simpel. De vorm van de naam is afhankelijk
van het type object:

1) dit is een functie: kleine letters, woorden gescheiden door underscore
2) dit is een constante waarde (constant): hoofdletters, woorden
gescheiden door underscore
3) dit is een klasse (class): hoofdletter aan het begin van elk woord

--Albert