[python-nl] Made In Holland tijdens de WK Robocup

Peter van Lith vanlith.peter at gmail.com
Fri May 24 16:41:25 CEST 2013

Beste mensen,

Zoals je misschien hebt gehoord worden van 26-30 juni de WK RoboCup in Eindhoven gehouden.
De RoboCup competities zijn verdeeld in de Major league voor universiteiten en de Junior league voor leerlingen van 9-19 jaar.
Wat de Junior competities betreft verwachten we meer dan 1200 leerlingen uit 30 landen.
Die leerlingen komen met zelfgebouwde robots wedstrijden houden met Dansen, Rescue en Voetbal.
Tijdens de WK willen we publieks activiteiten opzetten en workshops organiseren voor de deelnemers.
Eén van de onderdelen waaraan we denken is "Made in Holland" waarbij we willen laten zien wat er in Nederland op robotica en ICT gebied gebeurt.

De producten waar we aan denken zijn: Python, GameMaker, RoboMind, RoboPal, Blender, mBed en ASML.

Graag nodigen wij jullie uit om deel te nemen aan de publieksdemos en mogelijk workshops tijdens de WK.
Als je interesse hebt breng ik jullie in contact met de personen die de publieks activiteiten organiseren.
We hebben al contact gehad met Jack Jansen en Sjoerd Mullender van het CWI en die verwezen mij door jaar jullie.

Met vriendelijke groet

Peter van Lith

Chair Local Organising Committee RoboCupJunior 2013