[python-nl] e-mails

Wim Feijen wim at go2people.nl
Thu Jan 31 10:48:35 CET 2013

Dag mensen,

Dankjewel voor al jullie respons!

Omdat mijn vraag wellicht niet duidelijk genoeg was gesteld en er hierdoor
misschien verwarring is ontstaan:

Mijn vraag gaat om het verzorgen van e-mail voor klanten op persoonlijke
e-mailadressen zoals bijv. info at go2people.nl, wim at go2people.nl etc. En dat
dan voor x klanten die bij ons een server delen. Dus niet om transactionele
mail.

Om hun e-mail via een eigen posfix o.i.d. te laten lopen, zie ik een risico
van a) blacklisting, en b) veel supportvragen en gedoe.

Vandaar dat in eerste instantie onze oplossing is geweest om gratis Google
Apps te gebruiken. En nu dit niet meer kan ben ik op zoek naar goede en
betaalbare alternatieven.

Voor transactionele e-mail gebruiken we postfix en daar zijn we tevreden
mee. :)

Groeten van Wim

--
Wim Feijen
Eigenaar

*Go2People Websites*
Keizersgracht 8, 1015 CN Amsterdam
T:  06 1111 3316  /  020 737 0378
E:  wim at go2people.nl
W: http://go2people-websites.nl

Facebook:  http://www.facebook.com/Go2People
Twitter:*  *https://twitter.com/#!/go2people

Om de week tips ontvangen over hoe je jouw website beter maakt? Meld je dan
aan voor onze nieuwsbrief op
http://go2people-websites.nl/contact/nieuwsbrief/