[python-nl] Python ontiwkkelaar gezocht

Angelo Hulshout angelo at delphino-consultancy.nl
Sat Feb 2 11:40:59 CET 2013

Aandacht trekt het bericht zeker, en (zeer terecht) een goede programmeur
is niet afhankelijk van een enkele programmeertaal. Mijn reactie is was ook
meer gericht op de verzameling tik- en taalfouten in het bericht - en dat
is onderdeel van mijn filter.

Dus nogmaals succes, het werkt blijkbaar. :-)

Angelo

2013/2/2 Michiel Overtoom <motoom at xs4all.nl>

> Kit,
>
> Jouw job posting trok mijn aandacht in elk geval méér dan de gebruikelijke
> die beginnen met een opleidings-eis en het stellen van het aantal jaren
> 'professionele' ervaring de kandidaat dient te hebben met technologie X.
>
> Groets,
>
> --
> Michiel Overtoom | http://www.michielovertoom.com
>
> Van biologisch eten wordt beweerd dat het gezonder zou zijn, beter voor
> het milleu, en een maatschappelijk verantwoorde keuze. Maar klopt dat wel?
> [...]

*Delphino Consultancy* - software architecture, training and coaching
*T* 06 2531 9743  /  *E* angelo at delphino-consultancy.nl
*W* http://www.delphino-consultancy.nl  / *KVK* Eindhoven 17228522 /
*GPG *69A37F8E