[python-nl] Waar de volgende keer?

albert visser albert.visser at gmail.com
Fri Sep 28 12:57:19 CEST 2012

Op Wed, 26 Sep 2012 11:47:32 +0200 schreef Jasper Spaans
<spaans op fox-it.com>:

> Dat klopt! Als het niet te ver in het westen ligt voor de rest van
> Nederland zou ik jullie allemaal graag willen uitnodigen om over een
> kleine 3 maanden de PUN-meeting bij Fox-IT bij te wonen.
> Details zoals de exacte datum volgen dan binnenkort.

Ik moet zeggen, mij is vrijdagavond in plaats van woensdagavond wel goed
bevallen. Ik kom van wat verder weg, de kans om niet meteen weg te hoeven
en toch nog met de trein thuis te komen lijkt ook wat groter zo aan het
begin van het weekend.

Groeten,
Albert

--
Gemaakt met Opera's revolutionaire e-mailprogramma:
http://www.opera.com/mail/