[python-nl] pyBug

Jonas Geiregat jonas at geiregat.org
Wed Oct 10 13:27:10 CEST 2012

Hallo,

Bij deze wens ik een nieuwe Belgische python gebruikers groep voor te stellen nl. pyBug (Python Belgian User Group).

De communicatie binnen de groep verloopt normaal gezien in het Engels (vanwege de vele taal aspecten die België rijk is) maar, omdat dit een -nl lijst is voor een keer in het Nederlands.

Ik heb begrepen dat dit voornamelijk een lijst is voor PUN maar, ik hoop via deze weg ook enkele Belgische Nederlandstalige Python gebruikers te kunnen bereiken.

Indien u interesse hebt in pyBug kan u ons vervoegen op: https://groups.google.com/forum/?fromgroups=#!forum/python-belgian-user-group

Vrijdag 26 oktober houden we een initiële drink samen met de mensen van AFPyro (http://afpy.ro/). Deze drink is vooral bedoeld om onze doelstellingen duidelijk in kaart te brengen, de python dev room voor FOSDEM 2013 te bespreken en de groep wat te organiseren. Zelf al heeft u niet de bedoeling actief bij te dragen aan de groep bent u zeker meer dan welkom!

Later dit jaar zou onze eerste echte meet-up moeten kunnen plaats vinden.

Groeten,

Jonas.