[python-nl] Reply-To voor bounce email verstuurd vanuit Django

Maarten ter Horst maartenterhorst at gmail.com
Thu Oct 4 12:44:54 CEST 2012

Hoi,

Is er een goede manier om gebouncede email die door een
Python/Django-systeem wordt verstuurd, terecht te laten komen op een
specifiek e-mailadres (van iemand in de Django User tabel)?

Als je het adres in de From header zet, wordt de e-mail aangemerkt als
spam. Verder werken om verschillende redenen ook de Reply-To,
Errors-To en Return-Path headers niet voor bounce mail.

Ik post dit hier ook omdat ik denk dat er meer Python-developers tegen
dit probleem aanlopen.

Alvast bedankt voor de mensen die een antwoord hebben of ernaar willen kijken.

Groeten,
Maarten