[python-nl] Waar de volgende keer?

Anton Vredegoor anton.vredegoor at gmail.com
Mon Oct 1 15:59:50 CEST 2012

On Mon, 1 Oct 2012 13:05:04 +0200
Remco Wendt <remco at maykinmedia.nl> wrote:

> Anton, ik heb je e-mail 3x gelezen en ik heb echt geen flauw idee
> waar je het over hebt.

Wat de TDD betreft, wellicht heb je iets aan deze link:

https://news.ycombinator.com/item?id=4594089

TL/DR testen werkt, maar het is maar zeer de vraag of vooraf testen
dan wel achteraf testen veel uitmaakt, dus het nut van TDD is niet
aantoonbaar.

En over de andere zaken, ik vraag me af of je wel zo onschuldig bent
als je doet voorkomen, immers wiens brood men eet diens woord men
spreekt, oftewel welke werkgever men heeft bepaald de code die men
schrijft.

Maar goed, indien er de volgende keer de mogelijkheid is om met (voor de
zekerheid) de op een na laatste trein weer terug te kunnen reizen zal ik
geen ingewikkelde berichten meer mailen.

A.