[python-nl] error while trying to install PIL for python26 on OSX 10.6.5

Alper Çugun alper at monsterswell.com
Wed Jan 26 14:08:06 CET 2011

On Jan 25, 2011, at 12:06 , Ronald Oussoren wrote:

> Welke foutmelding kreeg je?  Wat is er veranderd tussen de laatse keer dat je PIL gebruikte en de eerste keer dat het niet werkte?
>
> Een mogelijke oorzaak: upgrade van Python waarbij de universal binary een andere set architecturen bevat.

Die hele leuke foutmelding dat PIL wel geïmporteerd kan worden, maar dat zodra je iets probeert te doen met een JPEG hij er uit klapt. Nee, ik upgrade mijn Python op OS X ook niet. Geloof ik ook niet in.

--
Alper Çugun
T. +31 - 6 - 24 55 33 06

Monster Swell: Agency for data analysis and visualization
http://twitter.com/monsterswell
http://monsterswell.com