[python-nl] Junior programmeur(s) gezocht voor Amsterdamse startup

Ivo van der Wijk vladdrac at gmail.com
Wed Dec 7 11:25:18 CET 2011

Hoi allen,

Voor een funded, in Amsterdam gebaseerde, startup ben ik op zoek naar
parttime/fulltime junior programmeurs die Python/Django kunnen
programmeren of dit graag willen leren.

Python en Django zijn dus geen vereisten (maar wel een pré), een
passie voor code en mooie dingen maken wel. Dus ook als je Java of PHP
programmeur bent en het interessant vindt om je horizon te verbreden,
geef me een seintje! Ook indien je iemand weet die geïnteresseerd kan
zijn, natuurlijk.

Wij hebben in ieder geval een leuke werkplek met goeie
arbeidsvoorwaarden, een bijzonder gaaf project om aan te werken en
heel veel spannends te bieden in 2012!

Groet,

Ivo van der Wijk
--
Drs. I.R. van der Wijk / m3r Consultancy B.V.
Linux/Python/Zope/Plone and Open Source solutions