[python-nl] Culturele uitwisseling: plekken op do. 21 april en wo. 4 mei

Reinout van Rees reinout at vanrees.org
Wed Apr 20 11:51:14 CEST 2011

On 19-04-11 18:07, Martijn Faassen wrote:
> Denk je niet dat een ervaren TurboGears, Pylons of Zope programmeur
> ook iets kan bijdragen? Lijkt me nu juist een van
> de meest interessante uitwisselingen. Het is aan jullie, maar ik zou
> ervaren Python web programmeurs van allerlei achtergronden accepteren,
> anders loop je heel wat ervaring mis.:)

Het is inderdaad leuk om te zien dat veel van m'n zope/plone ervaring
bruikbaar is binnen m'n huidige django baan. Kruisbestuiving is leuk.

Bijvoorbeeld: in zope/plone was ik gewend alles netjes te releasen en te
packagen. Dat doe ik nu bij django ook. En vanochtend had ik weer een
"oh, maar dat kan je makkelijk op die manier oplossen zoals dat in zope
standaard gebeurd" ingeving :-)

Reinout