[python-nl] Culturele uitwisseling

Gerard Petersen gerard at facturize.nl
Wed Apr 20 08:55:18 CEST 2011

Luitjes,

Als zzp-er (naast een baan) ontwikkel ik zelf ook mijn webdiensten in Django. Ik ben geen developer by nature maar al erg lang infra/systeem beheerder. Ik werk momenteel aan de 'soon to be released' pdf versie van mijn online factureer pakket. (Sorry voor de schaamteloze reclame ;)

Ik zou graag eens kruisbestuiving zien tussen mijzelf en iemand hier. Ik loop nog met een paar interessante vraagstukken (payment portal, open authorisatie, DB modelling voor boekhoud koppelingen, etc.). Dus staan er dingen die je interesse wekken en zit je (o.a.) met infra of deployment vraagstukken lijkt me afspreken een vruchtbare zaak.

NB: ivm met een deadline op 3 mei schikt mij een uitwisseling het beste daarna.

Uitkijkend naar reacties ....

Mvrgr,

Gerard.

---