[python-nl] why does the Dutch only use Django and not zope / grok / web2py / cherrypy ?

Pepijn de Vos pepijndevos at gmail.com
Tue Sep 14 11:07:07 CEST 2010

Ik ben niet de grootste Django fan op aard, maar volgens mij is het dat laatste, Django is magisch.

Op papier zou ik ook gaan voor iets dat licht, snel en flexibel is, maar Django heeft een beetje wat ik ook vaak over Rails hoor, er gebeuren allemaal rare dingen die je eigenlijk niet snapt, maar het doet meestal precies wat je wil, waardoor je heel snel iets hebt dat werkt.

Verder denk ik dat Django ook heel erg voldoet aan PEP 8 regel 13-14:

There should be one-- and preferably only one --obvious way to do it.
Although that way may not be obvious at first unless you're Dutch.

Groeten,
Pepijn de Vos
--
Sent from my iPod Shuffle