[python-nl] volgende django bijeenkomst?

Remco Wendt remco at maykinmedia.nl
Thu Sep 9 11:40:55 CEST 2010

2010/9/9 Wichert Akkerman <wichert at wiggy.net>

> Ik heb zelf niks met Django, dus ik geef de voorkeur aan een PUN evenement.
> Misschien moeten die gewoon samengevoegd worden, of is het publiek echt zo
> verschillend?

De PUN stub staat hier: http://wiki.python.org/moin/PUN/FD031110. Django
evenementen worden goed bezocht (hogere opkomst dan bij de PUN) en er is
genoeg specifiek over Django en de technologieen daaromheen te vertellen dat
het zijn eigen event rechtvaardigt. Daarnaast, zoals je zelf aangeeft: niet
alle PUNers doen iets met Django dus ik denk dat het ook vervelend is als de
helft van de PUN met Django praatjes wordt gevuld.

Groetjes,
Remco
--
Maykin Media