[python-nl] django, oracle, windows: iemand ervaring?

Reinout van Rees reinout at vanrees.org
Thu Sep 9 01:41:17 CEST 2010

On 09/08/2010 02:55 PM, Tim Molendijk wrote:
> Heb je al aan Graham Dumpleton gevraagd of hij een idee heeft? Hij is
> doorgaans erg behulpzaam. Of weet je zeker dat 't niet met mod_wsgi van
> doen heeft?

Heel erg behulpzaam, inderdaad.  Ik heb ook al wat op de mod_wsgi
mailinglijst gevraagd en inderdaad prompt antwoord gekregen.

mod_wsgi staat erg laag op de lijst van dingen die ik verdenk :-)  Er
was een collega die een paar keer suggereerde dat ik mod_python maar
moest gebruiken ("daar draaide alles vroeger prima mee") totdat ik hem
een url doorstuurde dat apache mod_python officieel dood had verklaart
omdat er sinds 2007 niets meer aan gebeurd was :-)

Reinout

p.s. [reclame]: django beginners?  Solliciteer rustig op de vacature
hieronder.  Een goeie systeembeheerder (hoorde ik vandaag) staat ook op
ons lijstje.  En mapnik danwel arcgis (python!) ook.

--
Reinout van Rees - reinout at vanrees.org - http://reinout.vanrees.org
Collega's gezocht!