[python-nl] django, oracle, windows: iemand ervaring?

Reinout van Rees reinout at vanrees.org
Wed Sep 8 14:10:26 CEST 2010

Hoi,

Ik heb gisteren 130 km gefietst om de frustraties van twee weken
django+oracle+windows van me af te fietsen.  Windows + oracle moest van
de klant.  Onze ervaring (en zeker de mijne) is meer linux+postgres.

Lang verhaal kort: *iets* hangt onder apache met mod_wsgi als cx_oracle
soms tegen bepaalde tabellen in de database praat.  "hangt" als in "doet
het niet meer".  GIL lock?  Dood?  Timeout?  Geen idee.  Foutmelding?
Hi ha ha ha.  Dacht het niet, he!

Het moet bijna wel een rare samenloop van omstandigheden zijn.  Het
handige is dat het zowel bij ons op kantoor als bij de klant fout gaat,
dus het is geen lokale error.

=> Heeft iemand apache+cx_oracle+windows (en liefst django) ervaring en
zou die ons 1 of 2 dagen kunnen helpen?  Mail me dan even.  Apache setup
mag ook in iis veranderd worden, eventueel.

mvg,

Reinout

p.s. Murphy garandeert natuurlijk dat ik 5 minuten na het sturen van dit
mailtje de oplossing vind :-)

--
Reinout van Rees - reinout at vanrees.org - http://reinout.vanrees.org
Collega's gezocht!