[python-nl] Django meeting verplaatst

Remco Wendt remco at maykinmedia.nl
Tue Jan 26 10:55:26 CET 2010

Dag Zaheer,

De situatie is als volgt, de Beurs van Berlage waar in eerste instantie de
meetup gehouden zou worden heeft haar prijzen voor ons omhoog gegooid.
Daarom zijn we op zoek gegaan naar een alternatieve locatie. Paul Jongsma
(ook lid van deze lijst) heeft via zijn contacten het voor elkaar gekregen
dat het American Book Center haar Treehouse (conferentie locatie) sponsort
voor gebruik tijdens de Django meetup. Echter 18 feb. was voor hun geen
mogelijkheid meer, omdat dat al een ander evenement plaatsvindt. Ik ben op
dit moment in gesprek (zeg maar om het geheel vandaag of morgen definitief
te regelen met de ABC) en wilde wachten met de communicatie totdat alles
helemaal definitief is. Dus er komt nog een bericht met deze mededeling als
we alles definitief geregeld hebben.

Groetjes,
Remco

Maykin Media