[python-nl] Pythonisten in Apeldoorn en omstreken

Remco Wendt remco at maykinmedia.nl
Wed Aug 25 12:14:09 CEST 2010

Haha ik was na het lezen van bovenstaande mails net een bijeenkomst aan het
plannen, maar dan voor 27 oct. Het is in principe eens in de drie maanden en
de laatste keer was op 17 juli, maar die is gecancelled dus 30 sept. is ook
prima :)

Aub oud meetups niet verwijderen maar archiveren onder het kopje geweest.

Remco

Maykin Media
Herengracht 416, 1017 BZ Amsterdam
tel.: +31 (0)6 187 967 06