[python-nl] Pythonisten in Apeldoorn en omstreken

albert visser albert.visser at gmail.com
Tue Aug 24 23:16:50 CEST 2010

Ook hallo,

On Tue, 24 Aug 2010 22:29:30 +0200, Pepijn de Vos <pepijndevos op gmail.com>
wrote:

> Hoi,
>
> Ik ben een Python-programmerende jongere, woonachtig in Loenen(bij
> Apeldoorn). Daar naast doe ik nog allerlei andere talen en web
> gerelateerde dingen.
>
> Ik vroeg mij af of er hier op deze lijst nog meer jongelingen of andere
> mensen uit de buurt zijn die het leuk vinden om zo af en toe bijeen te
> komen om projecten en ideeën te delen en te discussiëren.

Ik denk dat ik kwalificeer als "ander mens" maar wel een uit Apeldoorn.
Lijkt me een goed idee. Ik ben alleen niet zo'n goede organisator.

> Ik weet wel dat er in de randstad allerlei dingen gebeuren, maar uit
> deze omgeving hoor ik eigenlijk nooit iets.

De laatste twee keer dat ik op een Python bijeenkomst was (in Amsterdam)
ging ik met de trein, strandde in Amersfoort en moest mijn huisgenoten uit
bed bellen. Misschien inderdaad tijd om zo niet een Python bijeenkomst in
de buurt te organiseren, dan maar in beperktere kring bij elkaar te komen.

Ik ben ook heel benieuwd of er dichter bij huis nog meer geestverwanten
rondlopen.

Groeten,

Albert Visser