[python-nl] MonetDB presentatie en Pythonic.nl

Gijs Molenaar gijs at pythonic.nl
Fri Sep 25 12:25:48 CEST 2009

Hallo iedereen,

Hierbij stuur ik de presentatie die ik gister heb gegeven. Ik hoop dat
jullie je vermaakt hebben. Ik vond het in ieder geval leuk en leerzaam
om te doen.

http://gijs.pythonic.nl/static/pun-090924.pdf

Mocht je MonetDB gaan gebruiken en tegen problemen aanlopen, dan raad ik
je aan om je in te schrijven op de monetdb-user list. Voor python
specifieke problemen kan je ook contact met mij opnemen.

Mocht je nog vragen hebben over pythonic.nl, neem gerust contact met me
op! Gister hebben 2 mensen interesse getoond en daar ben ik heel blij mee.

Misschien tot de volgende PUN,

--
Gijs Molenaar
http://gijs.pythonic.nl