[python-nl] bomen & bos

Floris van Manen vm at klankschap.nl
Tue Oct 6 01:59:22 CEST 2009

De xcode developer wordt nooit standaard onder osx geïnstalleerd.
Dat moet je zelf doen.
Maar dan draait het wel.
Eigenaardig is dat easy_install in combinatie met python 2.6.3 niet
meer correct werkt.
Ik zie het als (eind) gebruiker niet direct tot mijn taak om een
versche python te genereren...
Dus ik wacht wel tot de fix voor iedereen beschikbaar komt... (2.6.3.1)