[python-nl] grote getallen met grote precisie

Robert-Reinder Nederhoed r.r.nederhoed at gmail.com
Mon May 4 20:35:57 CEST 2009

Heren, bedankt voor het meedenken. numpy.float128 kende ik nog niet, thanks!

Wellicht doe ik rare dingen... maar ik wil juist rekenen met getallen
van 1000 cijfers (of meer) :-) en de waarde zit 'm juist in de
afwijking tussen 2 hele grote getallen.
Die 1 in het voorbeeld is juist heel belangrijk.
Voor de komma, achter de komma is oninteressant voor mijn functie. Ik
begin met hele grote integers, voer daar bewerkingen op uit en wil dan
terugrekenen.

Ik ga nu met de Fraction en Decimal aan de slag, tot later! Robert-Reinder

PS - een mooi moment om python3 te installeren