[python-nl] Python web app deployment

Kuno Woudt kuno at frob.nl
Mon Jan 12 08:17:46 CET 2009

On Sun, Jan 11, 2009 at 10:52:48PM +0100, Gijs Molenaar wrote:
> De django website zelf staat ook in de svn, volgens mij checken ze deze
> uit op een ontwikkelmachine en doen wat ontwikkeling, committen naar
> svn, testen op test machine en daarna checkout op productie. Django is
> flexibel genoeg om dit alleen met deze acties je website te kunnen deployen.

Ik werk ook ongeveer zo.  Verder maak ik alle (pure-python) bibliotheken
waar ik gebruik van maak onderdeel van de codebase van de web applicatie.
Mocht ik daar een bug in vinden en fixen, dan kan ik dat ook met een
'svn up' (1) deployen op productie.

Ik ben echter net begonnen met dit projectje, dus of het in de praktijk
goed gaat werken weet ik nog niet :)

-- kuno.
[1] 'bzr pull' eigenlijk, ik gebruik in dit geval geen svn.