[python-nl] python dag 4 oktober (en nu echt)

Stani spe.stani.be at gmail.com
Tue Sep 16 17:32:26 CEST 2008

Indien er wat andere mensen rondlopen dan vorige keer (of als dezelfde
mensen geïnteresseerd zijn in de vooruitgang), kan ik mijn toenmalige
verassingspraatje omsmeden tot een muntpresentatie, waar ik ook wat
nieuw beeldmateriaal aan kan toevoegen. Ik zou het kunnen doen onder
de titel 'Geld maken met vrije software', want naast python komt er
ook een beetje Gimp en Inkscape bijkijken. Het is een beetje onder
voorbehoud, want de Koninklijke NL Munt heeft me nu ook gevraagd er
een speciale penning bij te ontwerpen. Ik hoop 4 oktober hiermee klaar
te zijn. De nieuwe 5 euro munt wordt trouwens in Utrecht geproduceerd.
Groeten,
Stani

Phatch Photo Batch Processor - http://photobatch.stani.be
SPE Python IDE - http://pythonide.stani.be