[python-nl] SOAP (arghh!!!)

Erik Groeneveld (CQ2) erik at cq2.nl
Tue Sep 9 14:26:24 CEST 2008

Hoi Remco,

Ik heb ook van alles geprobeerd, o.a. beide die je noemde.
Inmiddels gebruiken we niets meer.  XML maken in Python met een template
string o.i.d. en opsturen.  Response parsen met lxml of Amara.

Weg alle problemen!  Alle Python power weer tot je beschikking en makkelijk
compatible te maken met alle systemen die er zijn.

Zo moeilijk is HTTP + XML niet dat je er proxies voor nodig hebt.  Probeer het
eens zou ik zeggen.

Groetjes
Erik

--