[python-nl] SOAP (arghh!!!)

Remco Wendt remco at maykinmedia.nl
Mon Sep 8 12:42:49 CEST 2008

Hey allen!

Voor een project wat wij aan het doen zijn moeten we een python app via SOAP
integreren met een Apache AXIS (1.3) server. Afgelopen week heb ik
prototypes ontwikkeld met behulp van verschillende libraries: ZSI, SOAPpy,
soaplib en suds. En eigenlijk ben ik tot nog toe over geen van deze
implementaties tevreden, temeer omdat ik tot nog toe geen van deze
implementaties helemaal werkend kan krijgen.

Even los van de discussie of SOAP slim is om te doen of niet :) Ben ik
vooral benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met SOAP in Python en
die al eens eerder hebben gekoppeld met Apache AXIS.

Groetjes,
Remco
--
Maykin Media