[python-nl] 4 oktober 2008: Python bijeenkomst bij NLLGG

Armijn Hemel armijn at uulug.nl
Thu Sep 4 00:31:39 CEST 2008

hiya,

> Is dit praatje gescheduled voor de 4de? Ik sluit me aan bij Eric, ik
> hoor hier graag meer over (nu net in een discussie over coroutines
> wel/niet in 2.5/greenlet/Twisted+Corotwine)

Ah, de 4e. Ik zal dit volgende week allemaal in orde gaan maken. Het is
een beetje hectisch geweest, met 5 conferenties die voor het einde van
het jaar georganiseerd moeten gaan worden :-)

Gaat helemaal goed komen.

armijn

PS: weet iemand of er een Python hotshot in de buurt is dan die een
keynote wil doen?