[python-nl] go pythonic coin, go

Stani spe.stani.be at gmail.com
Thu Oct 30 00:05:05 CET 2008

Dag allemaal,
Vanaf morgen zou de munt leverbaar moeten zijn in elk Nederlands
postkantoor. Dus voor zij die om een of andere reden geen reservering
konden doen is dit de ideale manier. Tevens heb ik de tijd gehad om er
eens over te bloggen:
http://pythonide.blogspot.com/2008/10/how-to-make-money-with-free-software.html
Groeten,
Stani