[python-nl] reminder; morgen pythondag

Stani spe.stani.be at gmail.com
Fri Oct 3 17:18:24 CEST 2008

Hoi,
Ik kom ook en ik zal voor iedereen die er vorige keer niet bij was mijn
presentatie terug opvoeren. In het echt is alles nog veel mooier
geworden en ik zal U daarvan de laatste foto's van kunnen laten zien. De
echte munt wordt op 29 oktober landelijk gelanceerd.
Groeten,
Stani

Op vrijdag 03-10-2008 om 14:39 uur [tijdzone +0200], schreef Armijn
Hemel: