[python-nl] Python-nl meetup 27 November

Guido Wesdorp johnny at johnnydebris.net
Tue Nov 11 11:26:03 CET 2008

Wouter van Heyst wrote:
> Dat betekend dat er nog 4 lightning slots beschikbaar zijn.
> Zou je ergens iets over willen vertellen maar krijg je geen half uur
> vol? Dan is een lightning talk van 5 minuten ideaal om de essentie over
> te brengen.

Ik zou wel graag een slotje willen reserveren om te praten over een
library waar ik mee bezig ben voor een van mijn werkgevers, the Health
Agency in Rotterdam, waarmee web-applicaties die gebruik maken van
XMLHttpRequest en XML processing technieken (dus zeg maar AJAX :),
zonder gebruik te maken van een 'echte' browser, functioneel getest
kunnen worden.

Groeten,

Guido