[python-nl] Europython

Remco Wendt remco at maykinmedia.nl
Thu Jun 12 18:05:33 CEST 2008

2008/6/12 eric casteleijn <eric at infrae.com>:

> [...]
Ben zelf ook van de partij! Vlieg ook direct met Air Lithuania, het
goedkoopst vliegen is echter met Czech Air (als je heel EuroPython wilt
meemaken: heen op 6 juni, aankomst 22:40 en dan terug op 13 juni, vertrek 's
ochtends vroeg om 06:00) die vlucht is retour 250 euro all inclusive. Met de
auto is nog wel een pittig stuk, de laatste Baltische staten road trip is
dan wel 3 jaar geleden, maar ik kan je zeggen dat de wegen door Polen echt
@(*&@(*& zijn en dat kost je nogal wat moeite. Ik twijfel of per trein een
veel goedkopere optie is (per auto ook als je kijkt naar de benzine
prijzen). Eurolines (bus) is wel cheaper, maar daar wordt je helemaaaaal
niet blij van ;)

Ik verblijf zelf in de conference venue met een roomy die ik via Internet
heb gevonden (http://www.europython.org/RoomSharing), zo'n kamer delen
scheelt enorm in de kosten! Het is wel fijn altijd om te verblijven in de
conference venue zelf.

Blijf de volle week en ga zelf sprinten aan django, moet daar nog even een
wiki pagina voor gaan aanmaken op de Django site :) Kom ik nog even op
terug.

Remco
--
Maykin Media