[python-nl] Python-nl meetup in augustus

Remco Wendt remco at maykinmedia.nl
Mon Jul 21 18:14:02 CEST 2008

2008/7/21 Stani <spe.stani.be at gmail.com>:

> Dat ziet er goed uit! Nog niet zo sexy, maar lijkt superhandig. Je kan
> er blijkbaar ook mee exporteren naar RSS feeds, Kalender (ICS), pdf,
> ... Omdat er geen registratieplicht is, is er geen excuus om het niet
> te gebruiken. Ik weet uit ervaring dat bijhouden van wie komt en niet
> komt via de mailing lijst toch niet erg handig is.
>
> Dus +1
>
> Maar misschien mist Remco hier features van upcoming?

Op zich aardig (in ieder geval lekker minimalistisch) alleen is doodle meer
een service om te kijken wanneer iedereen kan. En dat lijkt me nu juist niet
handig met zo'n grote groep als python-nl.

Laten we voorlopig even en upcoming en python-nl lijst aanhouden voor
aanmeldingen. Dan is er voor ieder wat wils.

Ciao,
Remco
--
Maykin Media