[python-nl] Fwd: Deelname poster sessie HOSC 2007

Reinout van Rees reinout at vanrees.org
Tue May 15 10:13:01 CEST 2007

On 5/15/07, Winfried Tilanus <winfried at tilanus.com> wrote:

> Ik ben op het HOSC voor HelpIM, maar ik kan wel een deel van de maandag
> avond vrijmaken om de Python-vlam brandend te houden. Als er nog 1 of 2
> mensen zijn die meewerken, kunnen we op maandag avond wel iets laten zien.

De stichting zope/plone nederland is nu echt a/h opstarten (dat wil
zeggen: gisteren zijn er bedrukte pennen besteld, binnenkort staan szp
op een cms congres, etc), dus dat is misschien ook een vijver om in te
vissen voor vrijwilligers. Ik zal het balletje maandag eens bij m'n
baas opgooien (nu met vakantie). Zitten er andere szp'ers op deze
lijst?

Reinout

Reinout van Rees, reinout at vanrees.org
Plone, aec, family, etc: http://vanrees.org/weblog
If you're not sure what to do, make something -- Paul Graham