[python-nl] PUN Meeting

SPE Stani's Python Editor spe.stani.be at gmail.com
Thu Nov 30 23:09:56 CET 2006

Dat maakt dit tot de voorlopige lijst:
- Etienne Posthumus (auto Amsterdam, 3 plaatsen beschikbaar)
- Jan Ripke (auto Rotterdam, 3 plaatsen beschikbaar)
- Eric van Riet Paap (Utrechtse autochtoon, fiets, alle plaatsen
achterop volgeboekt ;-)
- Martijn Faassen (nog op zoek naar shuttle auto, van waar kom je?)
- Robert-Reinder (eeuwige slaper)
- Wichert Akkerman?!
- ikzelf

De boerderij kan gerust veel meer mensen aan, want dit wordt een van
de meest bijzondere PUN meetings. Als iedereen wat drank meeneemt,
zorg ik voor wat lekkers.

Nu nog sprekers!

Stani

http://pythonide.stani.be