[python-nl] PUN Meeting

SPE Stani's Python Editor spe.stani.be at gmail.com
Thu Nov 30 11:45:04 CET 2006

Hoi,
Ik kan het volgende aanbieden. Tot eind dit jaar zit ik op een heel
mooie, grote boerderij in Utrecht met alle modern comfort (verwarming,
internet, beamer, ...). Er is zeker ruimte genoeg. De boerderij is
alleen al het bezoeken waard, want het is een beschermd monument
(samen met de configuratie van schuren en beekje) uit 1880. Dit krijg
je niet snel te zien. Dit zijn de coordinaten voor Google Earth:  52°
5'51.45"N en  5° 4'22.30"E.
Als er interesse voor is, dan kan ik hier een PUN meeting organiseren
in december (dus niet januari). Het kan zowel overdag al 's avonds. In
de keuken staat bovendien een lange houten tafel waar altijd ook een
gesprekje met een biertje kan gedaan worden.
Stani

http://pythonide.stani.be
http://pythonide.stani.be/screenshots
http://pythonide.stani.be/manual/html/manual.html