[python-nl] while-lus vraagje

Guido Wesdorp guido at infrae.com
Mon Mar 13 18:47:46 CET 2006

Just van Rossum wrote:

> Waarom dit nog verbeteren als jouw classloze versie bij voorbaat al
> beter was? (Op een miereneukerig detailtje na waar we het niet meer over
> zullen hebben ;-)

Jongens, jongens, houden jullie het wel een beetje rustig? ;)

Cheers,

Guido

P.S. Ik ben op dit moment bezig met een spelletje waarin spelers het
tegen elkaar op kunnen nemen in een Python gevecht, je krijgt een
opdracht en moet dan proberen het zo snel mogelijk op te lossen, met een
zo optimaal mogelijk resultaat (zowel executie snelheid als aantal
geproduceerde gecompileerde bytes)... Het lijkt er op dat jullie een
goed stel testers zouden zijn? ;)