[python-nl] Meeting in Den Haag

Jeroen Vloothuis jeroen.vloothuis at pareto.nl
Thu Mar 9 12:07:25 CET 2006

Hoi,
Op vrijdag de 24e (maart) zal er meeting zijn in het ondernemerscafe in Den Haag. We beginnen de avond om acht uur. Voor informatie over het café en hoe er te komen zie:

http://www.ondernemerscafe.nl/

Op dit moment hebben we al een spreker. Etienne Posthumus zal iets vertellen over het gebruik van PyParsing:

http://pyparsing.sourceforge.net/

Mocht iemand anders nog iets leuks willen vertellen dan hoor ik het graag.

Als je het leuk vind langs te komen meld je dan wel even van te voren aan via een mailtje naar mij of de lijst.

De sponsor voor deze ongetwijfeld ontzettend leuke meeting is Pareto:

http://www.pareto.nl

Groeten,
	Jeroen