[python-nl] PythonWin

Ron Speerstra rs445 at lycos.com
Fri Feb 17 13:28:23 CET 2006

Hallo, nogmaals een vraag, heeft er iemand ervaring met PythonWin?
Ik ben er mee aan het spelen en bij het debuggen, krijg ik iedere keer een fout melding bij Queue.py self.not_full.acquire() de break werkt niet!
Vervolgens loopt het prog. vast. Terwijl als ik h'm gewoon laat lopen krijg ik maar een cijfer, in plaats van alles tussen de 100 en 200. Zie mijn vorige mail. Weten jullie wat dit betekent?

Gr. Ron Speerstra