[python-nl] Word het weer eens tijd om over een bijeenkomst na te denken?

Jack Jansen Jack.Jansen at cwi.nl
Mon Feb 6 00:15:01 CET 2006

On 5-feb-2006, at 14:30, Guido Wesdorp wrote:

> Als ik het goed begrijp dat je je bij deze aanbiedt als
> organisator, +1
> wat mij betreft! ;)

Nee, sorry, voor deze keer niet. Ik heb het de komende 5, 6 maanden
debiel druk, dus ik kan er echt niet nog meer taken bij gebruiken.
Maar een avondje vrij maken dat lukt altijd wel:-)
--
Jack Jansen, <Jack.Jansen op cwi.nl>, http://www.cwi.nl/~jack
If I can't dance I don't want to be part of your revolution -- Emma