[python-nl] Classes in andere modules

Guido Wesdorp guido at infrae.com
Fri Feb 3 01:25:05 CET 2006

Math wrote:
> EXCUSE ME....
> IK BEN MAAR EEN AMATEUR HOOR HEETHOOFT....:-)

En ik ben moderator op deze lijst, en moet eerlijk zeggen dat ik je
gedrag niet erg apprecieer. Mensen helpen je, je luistert niet naar ze
en gaat vervolgens ook nog geirriteerd reageren, niet erg netjes.

Ik hoop niet dat het nog een keer gebeurt, niet gezellig. Denk er aan
dat als iemand je verteld wat de ongeschreven regels van een mailinglist
uitlegt, hij energie aan je spendeert en je een dienst bewijst: hij had
je ook gewoon kunnen negeren (zoals ik dat gedaan heb: HTML mail van 5
jaar terug gaat bij mij gewoon naar mn spam box, als het daar niet al in
zat). En als 'ie dan ook nog de email eindigt met een stel goede tips,
kan je het echt niet maken om daar zo op te reageren, smiley of geen smiley.

Groeten,

Guido