[python-nl] pythonic.nl

Gijs Molenaar gijs at looze.net
Tue Dec 5 09:27:14 CET 2006

Pythoniërs,

Ik heb al een aantal positieve reacties gehad, maar de kosten blijven, zoals gewoonlijk, een probleempje.

Daarnaast werd er geopperd of het niet een goed idee was om Stany met hosting uit de brand te helpen. Op zich een goed idee, maar in eerste instantie was het systeem niet als productieomgeving bedoelt. Daarnaast helpt het niet echt uit de kosten.

Zijn er mensen die ervaring hebben met  subsidie / financiering / sponsoring van open source meta projecten? Is er vanuit de overheid niet een potje voor dit soort dingen als je een 'goed' verhaal hebt?

gr,

 - gijs