[python-nl] PUN Meeting: ma 18/12?

Frank Niessink frank at niessink.com
Mon Dec 4 21:49:14 CET 2006

Remco Wendt:
> - Ook een deeltje test-driven development, weet niet precies welke
> delen Frank wil aansnijden: gebruik van py.test voor unittesting (ipv
> python's unittest), doctests, functional web application testing using
> python.

Dat klinkt al behoorlijk fancy. Ik wou gewoon bij het begin beginnen:
red-green-refactor, fake-it-till-you-make-it, dat soort dingen. Ook voor
de oefening had ik wat simpels (maar hopelijk effectief) in gedachten.
Ik zie dus niet direct veel overlap met Remco's onderwerpen op dit
gebied en we kunnen elkaar goed aanvullen lijkt me zo.

Tenzij iedereen al TDD dagelijks toepast natuurlijk, dan kunnen we mijn
intro overslaan en direct het woord aan Remco geven ;-)

Groet, Frank