[python-nl] Python meetings en organisatie

Remco Gerlich remco at gerlich.nl
Fri Sep 9 11:48:49 CEST 2005

Jeroen Vloothuis wrote:

>Zou een weekend jou beter uitkomen? Ik weet niet of er nog meer mensen buiten
>de randstand zijn die ook graag eens zouden komen maar om dezelfde reden
>thuis blijven.

Hier zit er in ieder geval nog een, in Groningen. Een dinsdagavond of zo
ergens in het westen is gewoon geen optie, maar eerlijk gezegd zitten de
weekends meestal ook behoorlijk vol. Bij een eerste meeting hier in het
noorden zou ik zeker komen, als het op een avond is die ik nog vrij heb...

Remco Gerlich