[python-nl] nl.python.org (Was: Pepernoten)

Martijn Pieters mj at python.org
Fri Nov 11 12:15:03 CET 2005

Wichert Akkerman wrote:
> Verder moet er lijkt me weer iets met py.nl gebeuren. Op dit moment is
> dat een plone 2.0 site die draait op de freezope infra en door niemand
> beheert wordt. Amaze wil daar graag in helpen; is het een idee om die
> site opnieuw op te zette als een plone2.1 site? Amaze kan er dan ook een
> nieuw design voor maken zodat hij er wat minder saai uit ziet. Er moeten
> dan wel mensen zijn die tijd willen steken in het bijwerken van de site:
> een site met weinig context die vrijwel nooit verandert kijkt niemand
> naar.

Oops. We waren nog niet klaar, maar Pareto heeft aan een vervangende
site gewerkt, in de veronderstelling dat de oude py.nl dood was.

Op http://nl.python.org/ draait dus, op dit moment, een Plone 2.1 site.
Deze is nog geheel kaal en niet gecustomized, maar verder wel klaar voor
algemeen gebruik. Vrijwilligers (diegeven die niet snel achteruit
stappen) geven we met plezier Manager toegang!

Martijn Pieters